


LivaControl
Bütçe Kontrol Çözümü
Masraf | Fatura | Ödeme
LİVACONTROL NEDİR?
Bütçe Kontrol Çözümü
LivaControl, şirket içinde departmanlar arasında satın alma sürecini doğru yürütmek ve bütçe kültürünü oluşturmak için masraf, fatura ve ödeme süreçlerinin takibini ve yönetimini gerçekleştiren bir bütçe kontrol çözümüdür.
-
Bütçe Kontrol Yönetimi
-
Gelişmiş Onay Süreci Yönetimi
-
Masraf Detay Kontrol ve Yönetimi
-
Ödeme Kontrol ve Yönetimi
-
Fatura Kontrol ve Yönetimi



LivaControl
Satın Alma
Bütçeleme ve Kontrol Çözümü
Uçtan Uca Bütçe Kontrol Çözümü
LivaControl Nasıl İşler
Masraf, fatura ve ödeme süreçlerinin takibini ve yönetimini gerçekleştiren uçtan uca bir bütçe kontrol çözümü.
Masraf Talebi
Departmanlardan gelen satın alma taleplerini bütçe kontrolü yaparakonay ya da ret akışına yönlendirir.
Bütçe Kontrol
Satın alma talebi sisteme girildiğinde ilgili departmanın bütçe kontrolü yapılır. Talep, bütçe varsa yönetim onay sürecine devam eder.
Yönetim Değerlendirmesi
Bütçe onayı alan talep yönetim tarafından onay-ret yöntemiyle değerlendirilir.
Ödeme
LivaControl fatura ve sipariş tutarlarını eşleştirerek ödeme talebini sonuçlandırması için yönetim onayına sunar.
DEMO TALEP EDİN
Bütçe ve Kontrol Çözümlerimizi
Şimdi Deneyin
Kurumsal dijital dönüşüm ve kurumsal bütçe kontrolüne geçiş için hem bir demo talep edin.
Kurumsal
Bütçe Kültürünüzü Yaygınlaştırın